Sister Wives

Logan Brown Says Goodbye To Little Brother, Garrison Amid Tragic Death

Logan Brown nói lời tạm biệt với em trai, đồn trú giữa cái chết bi thảm

Logan Brown, Michelle Petty Facebook

Trong khi một số thành viên trong gia đình Brown đã chia sẻ sự tưởng nhớ của họ đối với Garrison Brown, thì giờ đây, Logan Brown đã thực hiện một đài tưởng niệm thực sự đau lòng. Là anh cả của  tộc Sister Wives  , Logan có mối quan hệ khác biệt sâu sắc với Garrison. Không thể nhầm lẫn, tình yêu của anh được thể hiện qua thông điệp đẹp đẽ nhưng cũng đầy bi thương.

Lời tri ân của Logan Brown làm rung động trái tim người hâm mộ

Undeniably, the bond between siblings can be unimaginably strong. Although the Brown family has eighteen children they raised, there were some very compelling relationships developed among them. Notably, as the oldest son, Logan Brown grew up quickly in many ways and helped raise his siblings. Undoubtedly, forging immeasurably deep connections with many of his siblings. In his tribute to his little brother, Garrison Brown, it is easy to see the love and treasured memories. But also hope for peace for his “buddy” and brother in the afterlife. Likewise, one Sister Wives fan describes it as “heartbreakingly beautiful.” While each of the family member’s tributes are special and touching, Logan’s has pierced the hearts of the Sister Wives community.

Hunter Brown, Garrison Brown, Logan Brown và những người bạn - Instagram
Hunter Brown, Garrison Brown, Logan Brown, and friends – Instagram

In a Facebook post, Michelle Brown shares her husband, Logan Brown’s message of grief and love about his brother, Garrison Brown. First, Logan says, “Love you Garr.” Furthermore adding, “The world is darker and less funny now, and I miss you terribly.” However, he is holding on to the memories of his precious little brother. And poetically, Logan expresses the hopes of a beautiful life after death for his sweet brother. While grieving is a process, Logan says a tragically beautiful goodbye to Garrison Brown. Artfully speaking highly of Garrison, Logan recognizes so many of his amazing qualities as a “top-notch brother, soldier, son, uncle, cat dad, and friend to all. A rowdy gentleman and a scholar.”

Logan Brown bày tỏ lòng kính trọng cảm động về em trai Garrison Brown. - Reddit
Logan Brown gives his touching tribute to his little brother, Garrison Brown. – Reddit

Significantly the message was filled with illustrations of a better place and hope for his brother following his death. After several charming descriptions of what Garrison might be seeing now, Logan Brown sends Garrison his love on his journey. “Whichever it is, I hope you found your peace. Wherever you are, save some space for us that are still here. It was an honor and privilege to be your older brother.” Furthermore quoting heartfelt words from Gladiator, “I will see you again…but not yet. Not yet.”

Fans Grieve With Logan

Trên Reddit, một người nào đó từ  cộng đồng Sister Wives  đã thêm vào, “Lời tưởng nhớ của Logan”. Sau đó, họ đính kèm ảnh chụp màn hình tin nhắn và ảnh Facebook. Lời tri ân của Logan Brown đã mở ra cánh cửa lũ cho nhiều người cảm nhận được nỗi buồn và tình yêu sâu sắc giữa hai anh em. Tuy nhiên, thông điệp của Logan đã đúng với  những người hâm mộ Sister Wives  , những người đã chứng kiến ​​​​các cậu bé lớn lên trên màn ảnh trong mười tám mùa giải vừa qua. Không còn nghi ngờ gì nữa, đài tưởng niệm cảm động của Logan đã có tác dụng trị liệu cho  cộng đồng Chị vợ  theo nhiều cách để giải tỏa những cảm xúc sâu sắc về sự ra đi đột ngột của Garrison. Nhiều người hâm mộ thảo luận về việc tin nhắn đã khiến họ rơi nước mắt và thậm chí còn cho phép họ có không gian để đau buồn trước sự ra đi của anh ấy.

  • “Điều đó đã làm tôi thất vọng.”
  • “Cuối cùng tôi đã khóc về thảm kịch này khi đọc bài đó. 💔.”
  • “Điều này làm cho tôi khóc.”
  • “Cái đó đã giúp tôi. Đúng với cảm giác😭.”
  • “Tất cả những lời tri ân đều rất đau lòng và đáng yêu, nhưng cái này, chúa ơi.”
  • Thông điệp của Logan Brown đang giúp mọi người xử lý sự mất mát khó khăn của Garrison. “Điều này khiến tôi có cảm giác đúng. Điều này thật đáng buồn. Những đứa trẻ này rất tốt và đã phải đối mặt với đủ nghịch cảnh rồi. Garrison có vẻ là một người tốt bụng và có thể đóng góp cho xã hội bằng nhiều cách.”
  • “Và tôi đã khóc khi đọc nó. RIP Garrison.”
Bạn nghĩ gì về lời tri ân của Logan Brown? Xin gửi lời chia buồn sâu sắc tới toàn thể gia đình Brown khi họ đang tìm cách sống sau cái chết của Garrison Brown.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
error: Content is protected !!

Adblock Detected

DISABLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!